Možnost osobního odběru
v kamenné prodejně
Autorizovaný servis
záruční i pozáruční
Široký sortiment produktů
neustále doplňujeme

ASUS Premium Care -Rozšíření záruky Pick-up & Return a LADP - 3 roky

Nové ASUS Premium Care -Rozšíření záruky Pick-up & Return a LADP - 3 roky

ASUS Premium Care -Rozšíření záruky Pick-up & Return a LADP - 3 roky

ASUS

ACX12-002011PF


Dostupnost: Na dotaz

Nové


Vaše cena s DPH: 990 Kč
Vaše cena bez DPH: 818 Kč

Vložte svůj e-mail a dáme Vám vědět hned jak bude produkt skladem

Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
PickUp and Return
*Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
*Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
*Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.
*Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu.
*Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.
*Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
*Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.
*V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
Local Accidental Damage Protection (LADP)
A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
* Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
* Poškození kapalinou
* Poškození elektrickým přepětím
* Náhodné ulomení
B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl(Key part) ročně od data aktivace.
V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník.
C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť.
D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka.
E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
ParametrHodnotaPopis
Kód185400144identifikační kód
NázevASUS Premium Care -Rozšíření záruky Pick-up & Return a LADP - 3 rokynázev zboží v katalogu
Part#ACX12-002011PFidentifikační kód výrobce zboží
Cena990 Kčvaše cena s DPH
Výrobce ASUSvýrobce zboží

Rozšíření záruk - 3 roky