Možnost osobního odběru
v kamenné prodejně
Autorizovaný servis
záruční i pozáruční
Široký sortiment produktů
neustále doplňujeme
Nejnižší ceny
na trhu

Obchodní podmínky

POŠTOVNÉ A BALNÉ ČR

 Česká Pošta - dobírka120 Kč
 PPL - dobírka do druhého dne120 Kč
 PPL zasilka při platbě převodem (smluvní zákazníci)100 Kč
 Kurýr - dobírka300 Kč
 Vyzvednutí na prodejně0 Kč
 Velkoobchod ČR - odběr nad 5.000,- Kč bez DPH0 Kč

POŠTOVNÉ A BALNÉ SLOVENSKO

 PPL - dobírka do dvou dnů320 Kč


Poplatky za poštovné a balné jsou uvedeny včetně DPH 21 %.

 

MOŽNÉ ZPŮSOBY PLATBY

1) Platba dobírkou

Při platbě dobírkou je zboží zasláno na doručovací adresu uvedenou při objednávání zboží, případně na doručovací adresu uvedenou ve Vašem uživatelském profilu. Přepravce Vám zásilku předá až po vyplacení ceny zásilky.

Pokud si při potvrzování objednávky nezvolíte jiný způsob platby, případně pokud nemáte ve svém uživatelském profilu nastaven jiný preferovaný způsob platby, bude zboží zasláno právě na dobírku na doručovací adresu uvedenou ve Vašem uživatelském profilu.

2) Platba bankovním převodem

Pokud při potvrzování objednávky zvolíte platbu převodem, systém Vám automaticky vypíše údaje potřebné pro uskutečnění platby. Stejné údaje vám pro kontrolu přijdou na e-mailovou adresu uvedenou ve Vašem uživatelském profilu.

Objednávka se začne vyřizovat ihned po připsání platby na náš účet.

 

EXPEDICE A DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží je expedováno následující pracovní den, pokud je skladem (u platby převodem začíná expediční lhůta běžet dnem připsání platby na náš účet). V případě, že zboží není skladem, Vás budeme informovat o termínu dodání.

O odeslání zboží budete informováni e-mailem.

Obchodní podmínky expresních přepravců (Profi balík, DPD) udávají dobu doručení do 24 hodin.

Za případné zdržení na straně dopravce nemůžeme nést žádnou odpovědnost.

Doba doručení zásilky na Slovensko je do dvou pracovních dnů.

 

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Baterie a nabíječky zakoupené u nás je samozřejmě možné reklamovat. Pokud se Vám dostane do rukou jakkoli poškozené zboží, či dojde k nějakému problému v záruční době, zašlete ho prosím zpět na níže uvedenou adresu spolu s dokladem o koupi a popisem vady. Podmínky pro reklamaci zboží jsou uvedeny dále.

 

ZÁRUČNÍ DOBA ZBOŽÍ

Délka záruky baterií T6 Power je 24 měsíců. Baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním. Není proto možné například reklamovat baterii po několikaměsíčním užívání proto, že má nižší než původní kapacitu. Při instalaci baterie postupujte dle uživatelské příručky výrobce zařízení.

 

NÁROK NA UPLATNĚNÍ ZÁRUKY

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
  • porušením ochranných pečetí a nálepek (pokud na výrobku jsou)
  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí
  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
  • provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
  • zboží bylo poškozeno živelnými pohromami (ohněm, vodou, bleskem)

V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Zboží je zákazníkovi zasláno po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz


Kategorie